tiempo en Sollana

Falles

lunes, 17 de mayo de 2010

escursió mitologica

Publicado por Diiana! en 1:30
La escursió me va agradar ja que vaig bore figures que son importants que yo no sabia ni qe estaben ahi. En els jardins de Vivers meu vaig pasar molt bé, preguntabem a les persones que veiem si sabien on estaba cada figua i cada persona ens enviava a un lloc :D alfinal les trobarem totes i habiem pasat moltes vegades per davant y no les vegerem! abans de anar als jardins de vivers anarem a vore las tres gracias a una plaseta, tambe anarem a bore las esfinges i mes figures! cuant ixirem del jardi de vivers anarem al jardi de monfort que ai estabem tots cansats i tinguerem sort perque totes les fiigures estaben una al costat de l'altra :D despres anarem a l'almoina que va ser el rato qu millor m'ho vaig pasar. estaguet esperant a que ixiren els altres per a poder entrar perque ferem dos turnos i poca gent ntrarem en el segon! mentres la espera se fea llarga nosaltres seu pasaem molt be! grabarem un video fent el gamba pa el hormiguero he mariina xddd despres vingue un gos corregents se tira d un muro i caige damunt de la seua ama k se la emportaren a l'embulatori xk li feia mal el cap, mentres continuarem l'espera tambe vegerem un piño de una moto contra una furgoneta de correus xdd i cuant stabem apunt de entrar vegerem a unes xiqetes ballant LAS DIVINAS xdd!
caminarem mes de 4 km ixe dia pero la escursio valege la penaa :D

0 comentarios:

Publicar un comentario